Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2011 09:51 - Синдром на триещата чалгаджийка
Автор: trubadur Категория: Поезия   
Прочетен: 9371 Коментари: 54 Гласове:
10

Последна промяна: 03.11.2011 09:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Удивително явление наблюдавах тая сутрин.
Блогерка написала постинг с нападки срещу блогер, а когато той коментира, светкавично го трие.
Два пъти поред.
По тази причина той е принуден да пусне коментара си в отделен постинг, изумен от светкавичните рефлекси на дебнещата и триещата блогерка.
Ето изтритият коментар.



09:39 - Елементарността е просмукала тоя постинг. За жена, гледаща риалити шоу и възгоргваща се от броя на гласовете си, е нормално да не разбира от поезия. Рови ми анонимно в блога и ръмжи, а като видиш кой я подкрепя - един, дето е нарекълл блогерка червена пача и дето пуска по 10 пейста на ден от мания за величие, и немуподобни, всичко става кристално ясно.
Елинора, дорогая, ще ти посветя поне 3 стиха, белки те ограмотя.
Трудно ще е, понеже харесваш лигавите превземки на един застоял ббалон, но ще опитам.
Та колко ти станаха вече гласовете?
Хвалиш се като тези дечица, които учиш, нали така?


Тагове:   чалга,   забавачка,   триене,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. trubadur - Да живее триенето. И чалгата.
03.11.2011 09:53
И русофилията.
цитирай
2. trubadur - Ей това е написал защитник на триещата чалгаджийка.
03.11.2011 09:56
29.10 14:01 - НАЙ-УЧТИВО МОЛЯ lisa19 ДА РАЗКАРА ЧЕРВЕНАТА СИ ПАЧА ОТ БЛОГА МИ
Идеално си подхождат.
цитирай
3. анонимен - Аууу!
03.11.2011 10:04
Защо ли го е изтрила тоя коментар блогерката?
цитирай
4. анонимен - -елинор Пупи, как можеш да пишеш ...
03.11.2011 10:54
-елинор
Пупи, как можеш да пишеш толкова гадно бе. я ела да ме гушнеш, да ме цункаш и да ми подариш едно клипче. Ау, ама гаден си бе.
цитирай
5. trubadur - Как защо! В заглавието си личи ясно.
03.11.2011 10:55
poligor написа:
Защо ли го е изтрила тоя коментар блогерката?

цитирай
6. trubadur - С удоволствие, Ели.
03.11.2011 10:56
анонимен написа:
-елинор
Пупи, как можеш да пишеш толкова гадно бе. я ела да ме гушнеш, да ме цункаш и да ми подариш едно клипче. Ау, ама гаден си бе.

цитирай
7. анонимен - умирам от кеф
03.11.2011 10:59
trubadur написа:
анонимен написа:
-елинор
Пупи, как можеш да пишеш толкова гадно бе. я ела да ме гушнеш, да ме цункаш и да ми подариш едно клипче. Ау, ама гаден си бе.



ела да ме гушнеш, а аз ще ти пусна една песничка от Гласът на България, цун
цитирай
8. trubadur - Не, благодаря.
03.11.2011 11:01
Аз имам добър вкус. Слушай си ги ти.
а гласовете ти станаха ли вече 30 000?
цитирай
9. анонимен - елинор
03.11.2011 11:03
[quote=trubadur]Аз имам добър вкус. Слушай си ги ти.
а гласовете ти станаха ли вече 30 000?[/quote

Даааа! Вече са ми 100 000 гласовете. Большое спасибо, товаришчи! Я очень вас люблю!
цитирай
10. trubadur - Бютифъл, дарлинг!
03.11.2011 11:04
анонимен написа:
[quote=trubadur]Аз имам добър вкус. Слушай си ги ти.
а гласовете ти станаха ли вече 30 000?[/quote

Даааа! Вече са ми 100 000 гласовете. Большое спасибо, товаришчи! Я очень вас люблю!

цитирай
11. heruvim - Подарявам на чалгаджийката своя постинг, да чете и да се учи.
03.11.2011 11:21
В сайтове, форуми и стихосбирки те се пъчат гордо, бият се в гърдите, че са поезия, сочат като потвърждение за това многобройните си читатели и прогонват надалече читателите с нормален естетически вкус. Три са техните иманентни характеристики.
Първо, и най-важното - тези неща, неправилно наричани от много стихове, не служат за пълноценно и здравословно естетическо хранене, което осигурява протеини, въглехидрати и витамини, а за близане - елементарно плъзгане по повърхността на нещата и явленията, буквално възприемане на схематичните и едноизмерни темички, оплитане в паяжината на стереотипното и баналното. Близалките никога не казват нещо ново и оригинално, те преповтарят до втръсване опротивели на нормалния читател сюжети и ситуации, закичвайки ги със смешни и стерилни заглавия-етикети от рода на " Душа", " Страст", "Опиянение" и прочее недоносчета. Авторите им най-често не проумяват колко скучни и безсъдържателни са, но дори и когато осъзнават това, умишлено се оставят на инерцията, отлично разбиращи, че конюнктурата на един рожден ден, Коледа, Великден и т.н. ще им осигури възторжени хълцания от близалкозависимите потребители. Които жадуват именно това - не да поглъщат питателна храна, а да ближат.
Второ, всички близалки са ужасно сладки на вкус, състоят се от кондензирана захар и когато блжещите ги поемат в уста, усещат цялата сладост на върха на небцето си. Всичко е сияйно-лъчезарно в тия неща, авторите им възторжено хълцат от вида на всяка тревичка и мухичка, славословят Бог и Архангелите и в блаженото си безумие изобщо не поглеждат към черната страна на живота. Поезията е изкуство на красотата!- гордо грачат те, впервайки кривогледите си очи в слънцето, в нея лоши и мръсни неща не трябва да има, те са строго забранени и всички трябва под строй да хълцат и да се радват на живота. В близалките няма различни гледни точки за света, няма противоречивост, полифоничност и нестандартност, те са карикатура на истинската поезия, жалка пародия на изкуство, пробит на върха си кондом, през който семето на пошлото, извратеното и идиотско възприемане на битието прониква с гръм и трясък в закърнялото естетическо влагалище на реципиентите им.
И накрая - последиците от поетическите близалки са фатални за обзетите от зависимостта към тях. Зъбите им се разяждат от кондензираната захар, изпокапват и авторите и читателите им слагат ченета, от прекомерната сладост ги напада диабет и ги грози диабетна кома, а най-лошото е, че така и си умират, неспособни да изхвърлят близалките и да се насочат към истинската поетическа красота.
Нагоре
цитирай
12. trubadur - Много благодаря за постинга.
03.11.2011 11:22
Хареса ми.
цитирай
13. heruvim - триенето на критични коментари е белег за страх и глупост
03.11.2011 11:23
случаят е точно такъв
цитирай
14. trubadur - Несъмнено, затова написах постинга.
03.11.2011 11:24
heruvim написа:
случаят е точно такъв

цитирай
15. анонимен - елинор
03.11.2011 11:35
пупи, искам да ми напишеш стих, със сърнички, пчелички и мушички, чу лииии
цитирай
16. yotovava - Синдром на Полигорската простотия
03.11.2011 11:36
!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
17. trubadur - Немедленно, дорогая мая!
03.11.2011 11:38
анонимен написа:
пупи, искам да ми напишеш стих, със сърнички, пчелички и мушички, чу лииии


Вижте в близката горичка
една прелестна сърничка
как играе с мен на жмичка,
а възторжена пчеличка
и възбудена мухичка
са облекли мойта бричка,
ето лъсва бяла пичка,
а от нея литва птичка..
цитирай
18. trubadur - Ели, хареса ли ти, скъпа?
03.11.2011 11:45
анонимен написа:
пупи, искам да ми напишеш стих, със сърнички, пчелички и мушички, чу лииии

Още едно бисерче за теб

Пее в близката рекичка
малка жълта, бяла птичка,
аз я хванах за ръчичка,
звънна весела мушичка
цитирай
19. trubadur - Ново фото аз си снесох,
03.11.2011 11:46
yotovava написа:
!!!!!!!!!!!!!!!!


от морето сол донесох,
фотографски онанизъм,
той е моят комунизъм.
цитирай
20. анонимен - Елинор пупи, ето така се пише, скъпи
03.11.2011 12:42
И ето, че нахълтах в твоя свят
сред багрите на тази есен късна:
тъй севернякът рони розов цвят
и облаците бухнали разкъсва.

Но не замръкнал в погледа ти син,
одраскал гръб из острите ти мигли,
сега съм по-смълчан от бедуин,
желания оазис недостигнал...

И дълги дни юзди отпускат пак –
керван камили, с гърбици подпрели
живота, който даже и петак
не струва без милувките ти бели.

А може би след месец или два
гласът ти нощен, приглушен и топъл,
ще трепне в мене като тетива
и болките ми с връх ще поразчопли...

... и, вместо кръв, ще рукне гъстък мед,
прелял лъчи из вените ми тънки...
А щом веднъж останем насаме,
ще слепнат мисли, устни, скришни гънки...
цитирай
21. trubadur - Моля???
03.11.2011 12:44
Това ако е стих, аз съм Джордж Клуни.
Налице е пример за лигава, захаросана и сладникава пУезия.
цитирай
22. анонимен - това Е поезия, но ти не си джордж клуни!
03.11.2011 13:15
и никога няма да бъдеш!
цитирай
23. trubadur - Не е поезия, лигави буламачи е.
03.11.2011 13:27
анонимен написа:
и никога няма да бъдеш!

цитирай
24. анонимен - очите ти са затворени и за това не виждаш
03.11.2011 13:38
иди да ги измиеш малко и после критикувай чуждите стихове
цитирай
25. helloworld - trubadur
03.11.2011 13:55
хей ти защо не пишеш твойте прекрасни песни, а се занимаваш с това тук?:))))
цитирай
26. trubadur - Ами защото една блогерка се заяжда с мен.
03.11.2011 14:17
helloworld написа:
хей ти защо не пишеш твойте прекрасни песни, а се занимаваш с това тук?:))))

цитирай
27. trubadur - Измих ги добре. Пак същата близалка.
03.11.2011 14:18
анонимен написа:
иди да ги измиеш малко и после критикувай чуждите стихове

цитирай
28. yotovava - Пупи,
03.11.2011 14:22
скачай, колкото можеш, такъв ще си останеш - прост, бездарен, бездуховен и некадърен.
Бегай да ПРЕДЕШ килим :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
29. trubadur - Тоя постинг го научи наизуст. За теб е.
03.11.2011 14:29
yotovava написа:
скачай, колкото можеш, такъв ще си останеш - прост, бездарен, бездуховен и некадърен.
Бегай да ПРЕДЕШ килим :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



- За (фото)графичния онанизъм (със снимки)

Аз ще напиша за поетическия ти онанизъм.
Впрочем Елинора също смята, че си най-некадърната фотографка, спомням си добре.
цитирай
30. jabalka - Ех, че веселба настана в тази нива ...
03.11.2011 14:38
Ех, че веселба настана в тази нива разорана!
Хули и пчели жужат и разни бездиханни изпадат в предачески омаи!
Поздрави от картичевата дупка...!
цитирай
31. trubadur - Изумително е как госпожата се е свряла някъде и не реагира -
03.11.2011 14:40
нито в нейния постинг, нито - в моя.
Ами че целта й е да седи на първа, като се отърква в популярността на блогера, като си няма своя - и не пише поезия, а си брои гласовете.:))
цитирай
32. trubadur - Драго ми е, когато стане такова шоу.
03.11.2011 14:42
jabalka написа:
Ех, че веселба настана в тази нива разорана!
Хули и пчели жужат и разни бездиханни изпадат в предачески омаи!
Поздрави от картичевата дупка...!

Да пишат за мен е от любимите ми неща.
цитирай
33. анонимен - Полигоре, защо лъжеш, че си от хи...
03.11.2011 16:47
Полигоре, защо лъжеш, че си от хисаря, след като не си от там?
Както ти казах веднъж, ще тичкаш гол, ама в хисаря, че е по голямо село от твоето и, ще те видят повече хора.
цитирай
34. trubadur - Кой ти е казал, че съм от Хисар? Аз съм от Бевърли Хилс.
03.11.2011 16:51
анонимен написа:
Полигоре, защо лъжеш, че си от хисаря, след като не си от там?
Както ти казах веднъж, ще тичкаш гол, ама в хисаря, че е по голямо село от твоето и, ще те видят повече хора.

цитирай
35. анонимен - Полигоре, защо лъжеш, че си от хи...
03.11.2011 16:55
trubadur написа:
анонимен написа:
Полигоре, защо лъжеш, че си от хисаря, след като не си от там?
Както ти казах веднъж, ще тичкаш гол, ама в хисаря, че е по голямо село от твоето и, ще те видят повече хора.



ти не знаеш нито къде е бевърли хилс, нито какво е:) хващам се на бас
цитирай
36. анонимен - А ако ми кажеш, коя е столицата на ...
03.11.2011 16:59
А ако ми кажеш, коя е столицата на Австралия, но веднага, без да проверяваш в Гугъл, ще ти кажа, че не си толкова тъп, но веднага, до 30 сек, ако не ми напишеш коя е, значи си ясен...
Давай да те видим....:)
цитирай
37. анонимен - ПОЕЗИЯ В ТОЗИ БЛОГ МОЖЕ ДА ПИШЕ, САМО ...
03.11.2011 17:06
ПОЕЗИЯ В ТОЗИ БЛОГ МОЖЕ ДА ПИШЕ, САМО УОНДЪР. ДРУГИТЕ СТЕ ДРАСКАЧИ.
цитирай
38. trubadur - Канбера!!!!!
03.11.2011 18:09
анонимен написа:
А ако ми кажеш, коя е столицата на Австралия, но веднага, без да проверяваш в Гугъл, ще ти кажа, че не си толкова тъп, но веднага, до 30 сек, ако не ми напишеш коя е, значи си ясен...
Давай да те видим....:)

цитирай
39. trubadur - Най-луксозният квартал на ЕлЕй. Точно до моята вила е имениетона Боби де Ниро.
03.11.2011 18:10
анонимен написа:
trubadur написа:
анонимен написа:
Полигоре, защо лъжеш, че си от хисаря, след като не си от там?
Както ти казах веднъж, ще тичкаш гол, ама в хисаря, че е по голямо село от твоето и, ще те видят повече хора.



ти не знаеш нито къде е бевърли хилс, нито какво е:) хващам се на бас

цитирай
40. trubadur - Да, почти толкова добре като мен пише:))
03.11.2011 18:12
анонимен написа:
ПОЕЗИЯ В ТОЗИ БЛОГ МОЖЕ ДА ПИШЕ, САМО УОНДЪР. ДРУГИТЕ СТЕ ДРАСКАЧИ.

цитирай
41. анонимен - trubadur - Най-луксозният квартал на ЕлЕй. Точно до моята вила е имениетона Боби де Ниро
03.11.2011 18:33
trubadur написа:
анонимен написа:
trubadur написа:
анонимен написа:
Полигоре, защо лъжеш, че си от хисаря, след като не си от там?
Както ти казах веднъж, ще тичкаш гол, ама в хисаря, че е по голямо село от твоето и, ще те видят повече хора.



ти не знаеш нито къде е бевърли хилс, нито какво е:) хващам се на бас



Не е вярно, няй луксозния квартал, е този в който си се родил ти, казва се Комптън:))))
цитирай
42. yotovava - Пупи, Пупи,
03.11.2011 20:26
неизвестен ще изтлеееш.
Голяма смешка си. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
43. valsodar - 3-ма души са направили 41 комент...
03.11.2011 21:00
3-ма души са направили 41 коментара?
Явно голяма скука ви е подгонила, за да висите по цял ден в сайта?

:)
цитирай
44. trubadur - По-смешен индивид от теб нема в България и по светa:)))
03.11.2011 21:03
yotovava написа:
неизвестен ще изтлеееш.
Голяма смешка си. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ти си най-смешната реклама на света, а от лигите в блога ти човек може да получи дизентерия.
цитирай
45. trubadur - Тц. Ужасно съм интересен на читающите тук, та затова коментират, мда.
03.11.2011 21:04
valsodar написа:
3-ма души са направили 41 коментара?
Явно голяма скука ви е подгонила, за да висите по цял ден в сайта?

:)

цитирай
46. анонимен - за това ли живееш, да ми казваш всеки ...
03.11.2011 21:23
за това ли живееш , да ми казваш всеки ден колко съм смешна и бедна
нямаш ли си по-висши цели в живота
цитирай
47. анонимен - Верно, че е смешна - глей един пич как й се подиграва;))
03.11.2011 21:29
trubadur написа:
yotovava написа:
неизвестен ще изтлеееш.
Голяма смешка си. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ти си най-смешната реклама на света, а от лигите в блога ти човек може да получи дизентерия.



5. vencivaleri1951 - А Вашата роля бързорека госпожо каква е?
13:18 yotovava написа:
то и за статисти се плаща.
За мен това беше най-лошо изиграната роля от Данаилов.

Валя
Ако надникнете в лексикона на мама, кака...пък и Вашия, или в "мокрите" Ви сънища ,сигурна ли сте че няма да изкочи и Ламбо?:)))
цитирай
48. janadarkova - с какъв ъкъл го е изтрила :D то как ...
03.11.2011 21:42
с какъв ъкъл го е изтрила :D то как може, абе шоу да става то така и във фейсбук
цитирай
49. анонимен - Полигоре, какво правиш сега?! Това ...
04.11.2011 07:36
Полигоре, какво правиш сега?! Това ли ти е най-големия враг в момента. Самонавиваш се. И освен това с изключение на два, всичиките коментари са твои. Има един хубав постинг на Ади, който стоя цял ден резерва, защото няма кой да напомпи малко гласове и коментари. Жената е написала нещо от сърце и то много талантливо. Престани да се занимаваш с Елинор. Не е занимание за мъже.
цитирай
50. анонимен - Пристапът на поригореята пак се явна
04.11.2011 09:32
Как вървят самокоментарите? :-)))))))))))))) Що бе, рожбо мамина надзърташ анонимно и събираш цитати? Хайде сега да посочиш от къде си взел цитата! Трябва, нали?
цитирай
51. trubadur - Тц. За коментар от постинг не се иска цитат, а само за постинг, чудно, че не го знаеш.
04.11.2011 11:50
katana написа:
Как вървят самокоментарите? :-)))))))))))))) Що бе, рожбо мамина надзърташ анонимно и събираш цитати? Хайде сега да посочиш от къде си взел цитата! Трябва, нали?

цитирай
52. trubadur - Вярно е това за Ади.
04.11.2011 11:52
kushel написа:
Полигоре, какво правиш сега?! Това ли ти е най-големия враг в момента. Самонавиваш се. И освен това с изключение на два, всичиките коментари са твои. Има един хубав постинг на Ади, който стоя цял ден резерва, защото няма кой да напомпи малко гласове и коментари. Жената е написала нещо от сърце и то много талантливо. Престани да се занимаваш с Елинор. Не е занимание за мъже.


Но един некадърен драскач го напомпиха. И още стои,макар да е некадърен до безкрайност.
Елинора безпричинно се заяде с мен.
Няма да спомена името й, ако не се заяжда повече.Беше долно да лае по мен.
цитирай
53. анонимен - Полигоре, еднозначно ти забранявам да взимаш каквото и да е от моя блог.
04.11.2011 14:18
trubadur написа:
katana написа:
Как вървят самокоментарите? :-)))))))))))))) Що бе, рожбо мамина надзърташ анонимно и събираш цитати? Хайде сега да посочиш от къде си взел цитата! Трябва, нали?


Гнус ме е от тебе, но ти го знаеш и без това. Ако обичаш, махни цитата от моя блог, който е при тебе! Ако ти стиска, можеш да коментираш в диалогов режим в моя блог, но да си гепиш поводи за тъпите ти заяждания, а да ме прощаваш! Имаш си там едни приятелчета, ходи и взимай от тях поводи.
цитирай
54. trubadur - Нещо не си в ред.
04.11.2011 14:52
Коментарът, който посочваш, е на анонимен, първо.
Можеш да забраняваш на анонимните, колкото си щеш, аз си имам никове, второ.
Заяжда се фотографската онанистка в блога ми с мен, а не аз с нея, трето.
Ще махна онзи коментар, ако ти махнеш твоите тук, четвърто.
Ти беше препечатал постинг без уточняване на автора, а не аз, пето.
Отвращението ми от теб е безкрайно, но ти го знаеш, шесто.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trubadur
Категория: Поезия
Прочетен: 158782
Постинги: 36
Коментари: 544
Гласове: 652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930