Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2012 16:00 - Блогерът алекс на трета степен изобщо не е прав!
Автор: trubadur Категория: Поезия   
Прочетен: 3597 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

В един коментар той пише ето това за поезията ми, както и за тази на многообичния ми Висисуалий.

60. alexalexalex - полигоре
03.03 13:36 това, че не харесваш и ти Амбърите не ни прави съдружници по неволя.

да ме прощаваш, но поезията ти е на същото читалищно ниво като на Висисуалий, а аз от поезия разбирам и то много.
със сигурност е по-добра от писаниците на Паниковски, но той е еталон за бездарие и неграмотност, така че това не е похвала.

това, че с Катана си пускате доноси е еднакво недостойно, според мен.

поздрави
Дали споменатият заедно с мен е съгласен с оценката, си е негов проблем, но аз категорично не съм.
Твърдя, че пиша поезия не на читалищно, а на академично ниво - и аргумент за това не са броят на популярните ми постинги, гласовете и четенията, които не значат нищо, а следните 3 причини.
Първо, поезията ми е нестандартна, необичайна и оригинална - а това е истинската поезия, другото са дъвки и бонбончета.
Второ, поезията ми е разнообразна, с многообразие от теми, идеи, настроения, изразни средства - а такава е истинската поезия, другото е дъвка за балончета.
Трето, поезията ми е с великолепна мелодика, а не тромава и  скована, да не говорим, че белият стих изобщо не е поезия - а истинската поезия е ритмична и мелодична, другото са балончета.

Тъй че очаквам обосновка от уважаемия Ловец на Амбъри за поезията ми е, иначе са просто празни думи.
Доколкото той твърди, че разбира от поезия, за разлика от подскачащия около него Шура, който си признава, че нищо не разбира, очаквам доказателства, иначе е все едно аз да напиша, че икономическите му беседи са на читалищно ниво.


И накрая да го поздравя с успешно завършилия лов на Амбърите - те вече са обезвредени и с тях е свършено.
Ако след 1 април престанат с манипулациите, ще блесне истината за тях и те ще са обгрижвани само от агитката си, без да затлачват денонощно първа страница.
Ако пак почнат да бълват и да се помпат, ще станат още по-гротескови отпреди.
С Амбърите е свършено!!!!!




Гласувай:
12



1. yotovava - Пупи, нали знаеш какво казва Терминаторът :)))))))))))))))))))))))))))
05.03.2012 16:06
цитирай
2. alexalexalex - отговорих :)
05.03.2012 19:50
http://alexalexalex.blog.bg/poezia/2012/03/05/kratyk-urok-po-poeziia.915281
цитирай
3. lidislidis - Здрасти, Полигоре!
05.03.2012 21:33
Спор няма!
Скороговорка
Поет си ти, поет напет
на селски тетки тук безчет
редиш куплет, подир куплет
на ден по петдесет и пет!
Подобно тиквите на плет
висят във блога на отчет
нещастни, прости женуря
и хвалят твоите слова!
Поет да си мечтаеш само
но нямаш на таланта рамо
а простовати женуря
използват те кат будала
да ги възпяваш със слова
това пък тяхна е мечта!
Поет си ти, велик поет
но само, че отзад напред!
Стръв си ти за малки мишки
никога не чели книжки...

Не си поет! От мен го запомни!
Не се самонавивай , а учи!

С най- добри чувства Лидис
пп. Многократно съм подчертавала, че средата е важна ! Теб те провалят простоватите ти приятелки ...за жалост! Селските интригантки тук!

цитирай
4. анонимен - Нима не знаеш,
06.03.2012 05:01
че блогера Алекс3 се води на УЧЕТ?! :))))))
цитирай
5. trubadur - Аста ла виста, бейби:)
06.03.2012 09:57
yotovava написа:

цитирай
6. trubadur - Благодаря!
06.03.2012 09:58
alexalexalex написа:
http://alexalexalex.blog.bg/poezia/2012/03/05/kratyk-urok-po-poeziia.915281

цитирай
7. trubadur - Лидис, не ревнувай!
06.03.2012 09:58
lidislidis написа:
Спор няма!
Скороговорка
Поет си ти, поет напет
на селски тетки тук безчет
редиш куплет, подир куплет
на ден по петдесет и пет!
Подобно тиквите на плет
висят във блога на отчет
нещастни, прости женуря
и хвалят твоите слова!
Поет да си мечтаеш само
но нямаш на таланта рамо
а простовати женуря
използват те кат будала
да ги възпяваш със слова
това пък тяхна е мечта!
Поет си ти, велик поет
но само, че отзад напред!
Стръв си ти за малки мишки
никога не чели книжки...

Не си поет! От мен го запомни!
Не се самонавивай , а учи!

С най- добри чувства Лидис
пп. Многократно съм подчертавала, че средата е важна ! Теб те провалят простоватите ти приятелки ...за жалост! Селските интригантки тук!


цитирай
8. trubadur - Не знвам и не вярвам.
06.03.2012 09:58
анонимен написа:
че блогера Алекс3 се води на УЧЕТ?! :))))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trubadur
Категория: Поезия
Прочетен: 158793
Постинги: 36
Коментари: 544
Гласове: 652
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930